Szállítás
Megrendelését az általunk megbízott gyors és pontos GLS futárszolgálat fogja kiszállítani.
Fizetés
Ismerje meg milyen fizetési lehetőségek közül választhat, hogy rendelését kifizesse.
Tájékoztatók
Tekintse meg hivatalos tájékoztatókat, dokumentumok.
Adatvédelmi tájékoztató
Általános szerződési feltételek
Impresszum
Gyakran ismételt kérdések
A rendelés leadásához nem szükséges regisztráció. A készített címke elmentéséhez (későbbiekben történő újra nyomtatásához, megrendeléséhez) azonban szükséges. Oldalunkon lehetőség van továbbá véleményezni a termékeket, ehhez a tevékenységhez szintén szükséges regisztrálni, illetve a későbbiekben bejelentkezni.
Erről talál egy tájékoztatót az Információk / Hogyan vásárolhat? menüpontban. Ha segítségre lenne szüksége, kérje kollégánk segítségét.
A visszaigazoló e-mail egy rendszer által, automatikusan generált levél, melyben még egyszer leellenőrizheti, hogy minden termék és adat jól szerepel-e a rendelésében. Mivel ez egy automata által küldött e-mail, előfordulhat, hogy postafiókjának levélszemét (spam) mappájába kerül, ezért ha nem kapta meg, kérjük, először ellenőrizze, hátha oda érkezett (Gmail-es e-mail fiók esetén gyakran a „Promóciók” közé érkezik, kérjük, ott is nézzen utána!). Amennyiben sehol sem találja, kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.
Ügyfélszolgálatunk telefonon vagy e-mailen keresztül munkanapokon 9-17 óráig érhető el.
Amennyiben éppen nem tudjuk felvenni a telefont, illetve munkaidőn kívül telefonál nekünk, amint módunkban áll, visszahívjuk Önt.
Az [email protected] címre beérkező e-maileket szintén munkanapokon 9-17 óráig dolgozzuk fel és amint lehet válaszolunk rá.
Hétvégén és munkaszüneti napokon, illetve esti órákban nem dolgozunk, így az akkor érkező megkeresésekre a legközelebbi munkanapon áll módunkban először reagálni.
Elérhető nálunk utánvét (készpénz, kártyás fizetéssel), előre utalás, továbbá online bankkártyás fizetés. Részletek a fizetési információk oldalon.
Ha a megrendelés csak címkét tartalmaz, 20.000 Ft felett ingyenes a kiszállítás az ország bármely területére.
Ha összeállítottuk a megrendelést és átadtuk a futárszolgalatnak, e-mailben értesítést küldünk. A GLS futárszolgálat e-mailben tájékoztat a csomagszámról, a futár várható érkezésének időpontjával kapcsolatban, ill. az esetleges utánvét összegéről, melyet a futárnál akár készpénzben vagy bankkártyával is kiegyenlíthet.
A megrendelt terméket igyekszünk mihamarabb elkészíteni és átadni a futárszolgálatnak. A leadott megrendelés általában 2-3 munkanapon belül kiszállításra kerül.
Kérjük, a kézhezvételtől után keresse fel ügyfélszolgálatunkat (e-mail-ben, vagy munkanapokon 9-17 óráig telefonon), és értelem szerűen kicseréljük azt a kívánt termékre. Felhívjuk figyelmüket, hogy a csere lebonyolítását minden esetben mi intéztetjük a velünk szerződésben álló futárcéggel, így semmi esetre se adják fel részünkre a tévesen kapott terméket!